لوح تقدیر پلکسی،لوح تقدیر مولتی استایل،لوح تقدیر کاغذی،لوح تقدیر چوبی،لوح تقدیر سنگی
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

لوح تقدیر پلکسیجنس این نوع از لوح‌ها از  پلکسی‌گلس می‌باشد. 

لوح تقدیر مولتی استایلجنس این نوع لوح‌های تقدیر از  پلاستیک مولتی استایل (شبه فلز) می‌باشد. 

لوح تقدیر کاغذیجنس لوح‌های کاغذی(مقوایی) از کاغذ گلاسه می‌باشد.

لوح تقدیر چوبی: این نوع از لوح‌های تقدیر از چوب MDF تهیه شده‌است.

لوح تقدیر سنگی: این نوع از لوح‌های تقدیر از تکه‌های سنگ، کاشی، سرامیک و …. ساخته شده‌اند.

ساخت

در این جا به اجمال به چگونگی ساخت انواع لوح‌های تقدیر می‌پردازیم:

لوح‌ تقدیر برنجی: برای تهیه این نوع از لوح‌های سپاس، مواد استفاده شده از  برنج می‌باشد که به دو روش ریخته گری و یا اسید کاری استفاده می‌شود، ودر صورت نیاز برای انجام آبکاری ارسال می‌گردد. 

لوح‌های تقدیر استیل: در این نوع از تقدیرنامه‌ها، از استیل استفاده می‌شود، که به روش اسید کاری متن وطرح مورد درخواست بر روی لوح حکاکی می‌شود و در صورت درخواست مشتری برای آبکاری ارسال می‌گردد.

لوح‌های‌تقدیر آلومینیومی:در این نوع از لوح‌های تقدیر از ورقهای آلومینیوم خاص و چاپ حرارتی تهیه می شود . چاپ روی آن بسیار بادوام می‌باشد و به راحتی ازبین نمی‌رود . 

لوح‌ تقدیر پلکسی:در این نوع از لوح‌ها از ورقهای پلکسی گلس استفاده شده که قابلیت حکاکی لیزری داشته و زمان تولید را به حداقل ممکن می‌رساند. قیمت مناسب این محصول از ویژگی های دیگر این نوع لوحهای تقدیر است .

لوح‌های تقدیر مولتی استایل: این نوع لوح‌های تقدیر از  پلاستیک مولتی استایل تهیه می‌شود که مانند لوح‌های پلکسی گلس قابلیت حکاکی لیزری رادارامی‌باشد. قیمت پایین این لوح نیز از ویژگی های این محصول است.

لوح‌های تقدیر کاغذی:در این نوع از لوح‌های تقدیر، کاغذ گلاسه مورداستفاده قرار می‌گیرد، این نوع لوح های تقدیر دارای قیمت پایین  و سرعت تولید بالا می‌باشند. 

لوح تقدیر چوبی: برای ساخت  این نوع از لوح‌های تقدیر از چوب MDF به کار برده می‌شود، بدین ترتیب که ابتدا نوشته مورد نظر مشتری و لوگو شرکت و امضاء به همراه حاشیه بر روی چوب MDF حکاکی می‌گردد و در نهایت پس از قاب شدن تحویل مشتری می‌گردد. 

لوح تقدیر سنگی: برای تهیه این نوع از لوح‌های تقدیر تکه‌های سنگ، کاشی، سرامیک و …. به کار برده می‌شود، لوگو و نوشته مورد نظر به شکل برجسته بر روی سنگ طبیعی حکاکی می‌گردد.

 





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: